Baby Chanco
Foto van Eva Jinek

Pantene’s nieuwe gezicht kan nog niet eens haar eigen haar wassen

Al meer dan de helft van haar leven staat ze in de spotlights. Baby Chanco (1) uit Japan is hét nieuwe gezicht van shampoomerk Pantene. En dat begrijpen we wel, met zulke lokken.

Baby Chanco
Baby ChancoPinterest


En we zijn niet de enige. De éénjarige influencer heeft meer dan 300 duizend volgers op Instagram. En dat is volgens People Magazine tegelijkertijd de plek waar het succesverhaal van het baby’tje acht maanden geleden begon. Haar moeder, Mami Kano, plaatste al gauw naar de geboorde regelmatig foto’s van haar dochter op Instagram.
 

Je hebt de social media cookies niet geaccepteerd.

Om bovenstaande inhoud te bekijken moet je de social media cookies accepteren. Hierdoor kan je social media berichten zien, delen en erop reageren.

Wijzig cookie instellingen


Kano was overdonderd toen de eigenaar van Pantene haar benaderde met de vraag of haar baby het nieuwe gezicht van het merk wilde worden. De baas van het bekende shampoomerk had namelijk bij People Magazine een verhaal over de bijzondere baby gezien. Het blad had Chanco op Instagram gezien en schreef: “deze baby verdient haar eigen reclame.” Pantene was meteen verkocht.
 

Je hebt de social media cookies niet geaccepteerd.

Om bovenstaande inhoud te bekijken moet je de social media cookies accepteren. Hierdoor kan je social media berichten zien, delen en erop reageren.

Wijzig cookie instellingen

The Hairy Tale
Op 7 januari maakte Chanco haar Japanse tv-debuut met een Pantene reclame. Waarin ze schittert aan de zijde van presentatrice Sato Kono, wiens grijze lokken beroemd zijn in Japan. Ook heeft het baby’tje de hoofdrol in haar eigen reclame-sprookje The Hairy Tale, waarin we Chanco twee minuten in een zoetsappig geanimeerd Japans filmpje zien, dat haar verhaal vertelt. Bekijk hem hieronder.
 


En wat is nu het geheim achter het grote glimmende kapsel van de kleine baby? Volgens Kano is het simpel: “Chanco zichzelf laten zijn, maar ook héél veel borstelen.” Een prachtig staaltje marketing natuurlijk en een hoop ophef om een baby met een mooie dos haar, maar wij kunnen het toch niet helpen om te blijven staren. Chapeau!
 

Je hebt de social media cookies niet geaccepteerd.

Om bovenstaande inhoud te bekijken moet je de social media cookies accepteren. Hierdoor kan je social media berichten zien, delen en erop reageren.

Wijzig cookie instellingen

Bron: 
People Magazine